poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Od Thery " Wielkanoc u alph "

Wszyscy oglądaliśmy film, gdy po chwili przez okno ujrzałam jakiegoś spacerującego basiora. Wyszłam na dwór. Rodzicom powiedziałam że idę się przewietrzyć. Podeszłam do basiora.
- Cześć. Dlaczego jesteś sam? - zapytałam widząc jak basior się zatrzymuje
- Thera? - odwrócił głowę
- z kad znasz moje imię? - przyjrzałam się mu bliżej - Sou...- wyszeptałam
- Tak. To ja...- powiedział i opuścił głowę.
- Sou. Gdzieś ty się podziewał? Nie przychodziłeś na treningi. Na spotkania z Wiarą. Ani na inne uroczystości. Co się stało?

< Sou?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.