sobota, kwietnia 27, 2013

Informacja

Hmm... Zapowiada się na to że na razie adminowi nie chce się tutaj wejść -___-
Założę się że wy odpisujecie, tylko on nie wstawia waszych opowiadań...
Ja nie gryzę, możecie śmiało wysyłać do mnie opowiadania.
W sumie mam szlaban, ale rodzice chyba zapomnieli ;)
Jeśli chcesz gg to napisz. Zresztą kiedyś podawałam, ale to już.. nieaktualne.
Ze skypem też nie ma problemu.
Mój login na howrse znacie ;) kasia526

Pozdrawiam tych, którzy to przeczytali :P
Ishtar

 <godzinę później>


Ha! Wszedł! Cud się stał! Bóg istnieje xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.