wtorek, kwietnia 30, 2013

Od Sayony cd Darkness


Była noc. ciągle tylko śniły mi się koszmary. Wstałam i poszłam nad wodopuj napić się. Nagle w tafli wody zauważyłam cień wilka. Odwróciłam się i rzuciłam na wilka. Było ciemno więc rawie nic nie widziałam.
- kto ty! - spytałam
- to ja - odpowiedział
- jaki ja!
- to ja Matt
-Matt? To ty? - spytałam
- a kto inny? - spytał
Przytuliłam go mocno. Popłyneły mi łzy. Jestem taka szczęśliwa! W końcu znalazłam brata. Cieszyłam sie i powiedziałam.
- Musisz poznć kilka wilków
- Caspiana i Elein już znam
- nie ich Darknessa - powiedziałam
- jakiego Darknessa?
- choć nie gadaj
Zaprowadziłam Matta do domu. Przedstawiłam mu Darka, ale po chwili rozmowy zaczeli się kłócić. To nie do wytrzymania.



<Darkness? Matt? O co się kłuciliście?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.