poniedziałek, kwietnia 29, 2013

Od Caspiana cd. Ramzesa i Matta

- Też cię to nudzi co ?
- Ta
- A w ogóle zaśpiewaj coś, ja swoje zaśpiewałem - powiedział Ramzes
- No dobra 

Miałem zaśpiewać jedną z moich ulubionych piosenek kiedy do jaskini wpadł jakiś wilk
- Czy tu mieszka Sayona? - zapytał - Ta bo co? - To moja siostra gdzie jest? - Jestem Caspian to Ramzes, a to latająca czarownica Elein - powiedziałem ignorując pytanie wilka - Super jestem Matt brat Say gdzie ona jest? - zapytał
- Emm.... no nie wiem. Zapewne leży w grobie pod palmą - zacząłem się śmiać z Ramzesem
- Gdzie ona jest?! - zapytał wściekły już basior
- Na wojnie. - powiedziała uczynnie Elien
Spojrzałem na siostrę krzywo. Po chwili Matt zaczął wariować...

<Matt?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.