wtorek, kwietnia 30, 2013

Od Lady "Zemsta"




Przechodziłam przez las. Tam spotkałam Sweet i Capi, które trzymały w łapach 2 butelki i śmiały się. Podeszłam do nich i powiedziałam
- Hej. Można wiedzieć co robicie?
One popatrzyły na siebie równocześnie i po chwili Sweet powiedziała:
- Znasz Shiru, prawda?
- No tak
- No właśnie. Zostawił mnie dla Toli, więc teraz czas na zemstę - i uśmiechnęła się
- Potrzebujemy kogoś kto by nam pomógł zagadać Tolę... - powiedziała Capi
- Ja chcę! - wykrzyknęłam - yy... a mogę poznać wasz plan? - spytałam
- Okej. Więc najpierw... - Sweet nie zdążyła dokończyć
- Chodźcie do mojej nory. Tam wszystko dokładnie zaplanujemy - przerwałam Sweet
- Okej - powiedziały równocześnie
W norze opowiedziały i wytłumaczyły mi cały plan...
- Dobra. Tola nie zorientuje się, że to podstęp, bo ja narazie nieuczestniczyłam w zemście - a potem zaczęłam sie śmiać jak jakaś wariatka. Po chwili wszystkie zaczęłyśmy się śmiać i wygłupiać się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.