sobota, kwietnia 27, 2013

Od Sayony cd. Rayan i Darknessa

Rayan niósł nie na grzbiecie i po jakimś czasie zasnęłam. Śniło mi się wszystko od dnia narodzin. Przypomniał mi się mój brat Matt i zauważyła że jest w watasze była taka szczęśliwa ale potem przypomniał mi się ten wilk który torturował mnie przez całe życie. Ten który zabił tatę. Ten który znęcał się nade mną przez cały czas puki nie dotarłam do tej watahy. W końcu ukazała i się ta twarz



http://pu.i.wp.pl/bloog/69513129/49597116/Night_Dreams_by_Dark_WR_medium.jpg


Obudziłam się i spadłam z grzbietu Rayana.
- Nic ci nie jest?-spytali równo
- Nie tylko......
- Tylko co? - spytał Darkness
- Nie nic wszystko w porządku - uśmiechnęłam się niepewnie


<Darkness, Rayan który dokończy?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.