czwartek, kwietnia 25, 2013

Od Caspiana cd. Ramzesa i Elien

- Caspian teraz ty.
- Eee... Nie teraz. Ojciec idzie na wojnę. Trzeba go pożegnać. I jeszcze tą starą jędzę - wywróciłem oczami
- Acha...
- Może wpadniesz później? Chata wolna. Tylko trzeba wymyślić coś żeby Elien wyparowała. I już mam pomysł...
- Nie, jak chce to może zostać.... - wtrącił Ramzes
- Jak chcesz - odburknąłem

Rayan sprawdzał listę.
- Sayona i Darkness!
- Tutaj - powiedziała
Było mi przykro że tata idzie... Jakoś tak.. Dziwnie. Oby wrócił. Może te całe wampiry zagryzą Sayonę. - w tym momencie przelotnie się uśmiechnąłem - Ale jeśli ona zginie to ojciec będzie żywym trupem tak jak wtedy kiedy odeszła mama...
- No to my już chyba musimy iść - Sayona przerwała moje rozmyślania. Przytuliła Elien i podeszła do mnie. Mnie też przytuliła. Miałem ochotę uciec, ale... Być może widzę ją ostatni raz. Potem podszedł tata i szepnął mi do ucha
- Opiekuj się siostrą.
- Dobrze - powiedziałem 
I wyruszyli. Tak po prostu... Patrzyłem ponuro na Ramzesa i Gabriela żegnających się z rodzicami. Na Roselle, Shadowa, Ino i śliczną Pejcz. Oni wszyscy... Płakali. A ja wziąłem siostrę pod ramię i zaprowadziłem do domu.

Już w domu Elien zdążyła się ze mną pokłócić. Ale to chyba normalne że rodzeństwo się.. Kłóci. Później podeszłem do niej
- Sory siostra... Będzie dobrze - pocieszałem ją
- Skąd to możesz wiedzieć? - mówiła przez łzy
- Ojciec się nie da - powiedziałem - przecież ma te całe mroczne moce... A ta twoja "kochana" Sayona może porazić wszystkich dookoła piorunami. Ale się dobrali. Takich to nikt nie powstrzyma - mówiłem z wymuszonym uśmiechem
- Masz rację.. dzięki - powiedziała
- Spoko

*Godzinę później*
- Och, Ramzes, jesteś już... Co chcesz porobić? Na dworze leje jak z cebra.. - mówiła Elien
- Ej, chwila, a Ty skąd wiedziałaś że on tu przyjdzie? - powiedziałem trochę zły
- Przecież przewiduję przyszłość ciołku...
- A tak, latająca wiedźma - podśmiewałem się pod nosem - Ale dobrze gada. Co chcesz porobić Ramzes?

<Ramzes?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.