poniedziałek, kwietnia 29, 2013

Od Shiru cd. Ishtar





- I co wampiry nie przyjdą co ? A to co jest ? - powiedziałem pokazując wampira
- Miałeś rację. Szafir zawieź go do domu
- Nie ma mowy będę walczyć !
- Musisz !
- Szafir zawieź mnie do domu - powiedziałem. Siedziałem sobie ma smoku. Wreszcie zasnąłem. Śniło mi się że mam skrzydła. W głowie grała mi piosenka. Ona:
Wreszcie się obudziłem w domu. Wszedłem do domu. Pobojowisko. Ach tak mnie łapa bolała. Powiedziałem do Szafira:
- Posprzątaj to, oki ?
- Już się robi
Po chwili nie było śladu. Nawet zapach znikł. Poszedłem spać.
*Rano*
Obudziłem się. W moim domu siedziała Sweet. Warknąłem, a ona powiedziała:

<Sweet?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.