czwartek, kwietnia 25, 2013

Od Sayony




Podczas marszu Darkness podszedł do Ryana i rozmawiał o czymś bardzo długo. W końcu znowu zaczoł boleć mnie brzuch ale nia dawałam tego po sobie poznać. Wsiadłam na Frehe żeby nie było widać że coś mnie boli. Sama niewiem co ze mną jest. Może......Nie to głupie. Po skończeniu rozmowy z Rayanem Darkness podszedł do mnie i zauważył że jade na Frehe i spytał się
-wszystko w porządku Say?
-tak tak wszystko super-wymigiwałam się.
Darkness spojzał się na mnie dziwnie i znowu podszedł do Rayana i rozmawiał z nim. Bałam się że Darkness coś podejrzewa, ale nie udało mi się czytać w jego myślach. Coś zakucało wszystko. Miałam tylko nadzieje że Darkness nie zauważy że ze mną coś nie tak..............

<Darkness o czym mówiłeś z Rayanem?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.