niedziela, kwietnia 21, 2013

Od Sayony CD. Darknes"Wojna"



 Siedziałam cicho przy wspólnej kolacji z Darknessem i dziećmi. Nie chciałam im o tym mówić ale.....Powiedziałam. Lecz Darkness mnie wyprzedził i spytał.
 -Co siedzisz tak cicho Say?
 -Zapisałam się na wojnę-powiedziałam patrząc przebaczająco na Darka
 -co!-krzykneła Elein
 -Nie martw się wróce-uspokajałam ją
 -skąd wiesz?
 -nie wiem ale wierze-powiedziałam przytulając się do Elein
 -Tylko prosze wróć napewno-powiedziała ze łzami w oczach Elein
 -wróce obiecje-powiedziałam przytulając zapłakaną waderke
 -Darkness? Caspian? A wy co powiecie?-spytałam przytulając Elein, ale patrząc się na Darka i Caspiana.

 <Darkness? Caspian?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.