poniedziałek, kwietnia 22, 2013

Od Ramzesa "Zespół?"



 Poszedłem do nory. Niedługo później ja też zjadłem obiad.
 *Trochę później*
 Spotkałem się z Caspianem.
 - Może weźmiesz sobie pokemona ?
 - Pokemona ?
 - Tigra i mróz to pokemony
 - No może, nie wiem
 - Chłopcy ? - To był głos tigry
 - Co tigro ?
 - Zaśpiewajcie coś
 - Po co ? - zapytaliśmy oboje
 - Po prostu to fajne
 - No ja zaśpiewam, a ty Caspian ?
 - Może, najpierw ty
 - Okej
 Zacząłem śpiewać.

Link

 - Caspian teraz ty.

 <Caspian zaśpiewasz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.