wtorek, kwietnia 23, 2013

Od Lady "Szczeniak" - Adopcja



 Pewnego, pochmurnego, deszczowego dnia patrzyłam przez okno na strugi deszczu... Strasznie chciałam mieć szczeniaki. Myślałam o tym, że może kiedyś zjawi sie ten rycerz na białym koniu i już nie będę taka samotna... Ale jeszcze go nie ma... a może jest? Ktoś mi się podoba, ale to moja słodka tajemnica... Nie dawno się zakochałam... Ale to nie ważne. Było mi bardzo smutno. Pomyślałam, że może zaadoptuję jakiegoś szczeniaka... Długo nad tym myślałam, aż w końcu poszłam do Kanzas, żeby zobaczyć szczeniaki. Pośród nich był jeden taki wyjątkowy... Od razu wiedziałam, którego wziąć...
 - Mogę wziąć ją? - zapytałam Kanzas
 - Oczywiście - odpowiedziała z uśmiechem - to jest Szanel
 - Szanel... Ładne imię. teraz jestem Twoją nową mamą - zwróciłam się do mojego już szczeniaka... przybranego, ale i tak mojego. Poszłyśmy do domu i Szanel zadomowiła się. Poszłam zrobić nam kolację. Była trochę nieśmiała, ale nie szkodzi. Przyzwyczai się jeszcze :)



Szczenie(nastolatka) Szanel jest teraz córką wilka Lady! Od teraz właścicielka Lady musi pisać równierz opowiadania od Szanel bo to teraz jej oficjalny wilk!
Ps. Szanel została urodzona tu więc, Szanel liczy się jako szczenię.(Chodzi mi teraz o ilość wilków)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.