wtorek, kwietnia 30, 2013

Od Matta cd Darkness




Gdy Say przedstawiła mnie Darknessowi od razu wiedziałem że jest idiotą. Chwile udawałem spokojnego no ale nie mogłem wytrzymać przy tym cieniaku i zaczołem kłutnie. Say wyszła bo nie chciała słuchać kolejnej kłutni.
- COŚ TY JEJ ZROBIŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-krzyknołem
- JA NIC! CHYBA TY! - krzyknoł
- ja! To nie przezemnie jest w ciąży!!!! KUR**
- uważaj na słowa smarkaczu!
- bo co! Pobijesz mnie! Durniu!! - krzyknołem



<Darkness? Stchurzysz?!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.