piątek, kwietnia 26, 2013

Od Rainbow do Spira




Pewnego dnia wybrałam się na spacer. Nad wodopojem zobaczyłam pijącego Spir'a. POdeszłam do niego.
- Cześć, jestem Rainbow, a Ty pewnie jesteś...
- Spirits, ale wolę Spir - przerwał mi - może się przejdziesz?
- Właśnie szłam na spacer
Byliśmy w kilku miejscach, ale po krótkim spacerze powiedziałam:
- Chodź ze mną, pokażę Ci takie moje tajne miejsce - a po chwili dodałam - oczywiście jeśli chcesz...
- Pewnie, że chcę! - powiedział z uśmiechem
- No to w drogę
Nie poszliśmy daleko. Zaprowadziłam go do jaskini...
http://2krota2.ru/uploads/posts/2010-03/thumbs/1268141119_aqww23w2ewzz_013.jpg
- Łał, tu jest niesamowicie...
- Prawda? cudowne miejsce. W sam raz na spędzenie nudnego popołudnia
<Dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.