niedziela, kwietnia 28, 2013

Od Picall'a CD. Ellie

- A o co?
- O przekonanie. - zaśmiała się
- Łeee...tylko? No dobra - odwzajemniłem jej śmiech. - chodźmy
* na plaży *
- i jak radzisz sobie z tym wszystkim?
- z czym wszystkim?
- z obowiązkami alphy
- Mój brat się tym zajmuje. ja mu tylko pomagam.
- On?! haha - zaśmiałem się - przecież on ledwo poradzi sobie z zadaniem szczenięcia alphy a co dopiero alphy! Nie rozśmieszaj mnie. Tylko nie mów że mu dobrze idzie bo na pewno nie. - zaśmiałem się

<Elizabeth?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.