poniedziałek, kwietnia 22, 2013

Od Zephyry

Nie wierzę jak długo jestem w watasze. Tu jest cudownie. Wilki są miłe. Bardzo upodobałam sobie towarzystwo Lady, Azkabana i Oriona. Ale także Ishtar. Wszystkich lubię. Ale niektórzy nie cenią sobie mojego towarzystwa, ze względu na to że czasem moje moce są nie do opanowania. Wszystkie duchy się wydostają. Ale ta 4- ka to znosi. Pewnego razu umówiłyśmy się z Ishtar i Lady na łące. Miałyśmy ,,coś'' zaśpiewać.
- Ale co? - zapytała Lady.
- Sama nie wiem. Niech głowa Zephyry coś wymyśli. - powiedziała Ishtar śmiejąc się.
Wywróciłam oczami. Zawsze ja. No dobra...
- Dobra, dziewczyny , śpiewamy. - powiedziałam i prowadziłam je po piosence.
link
<Ishtar lub Lady, dokończcie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.