niedziela, kwietnia 28, 2013

Od Thery Cd. Matt

Wracałam z polowania gdy wpadłam na jakiegoś wilka.
- Ałć - powiedziałam bardzo cicho, upadając - mógłbyś trochę uwarzaaa.aa..a...ć - ujrzałam cudnego basiora - Hej. Jestem Thera. - otrzepywałam się z kurzu mówiąc to.
- Witaj. Ja jestem Matt - uśmiechnął się uroczo
- Nie widziałam cię w tej watasze. - przeleciałam go wzrokiem ^^ - Jesteś nowy?
- tak.
- Może cię oprowadzić Matt? Wydajesz mi się bardzo fajnym kolegą - uśmiechnęłam sie "i wydajesz mi sie uroczy"~ pomyślałam 

<Matt?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.