niedziela, kwietnia 21, 2013

Od Ellie cd. Spiritsa

Usłyszałam jak matka mówiła, że też pójdzie na wojnę.
- To szaleństwo - powiedziałam do brata cała roztrzęsiona - Ty to sobie wyobrażasz? Mama chce iść na wojnę! Nie dość że ojciec chce się zabić, to matka też!
- Ja też idę...
- Wy mnie chcecie zostawić samą? Tak po prostu... Samą?
Spirits milczał
- A może i ja pójdę na tą wojnę? - zażartowałam - nie, to nie dla mnie... A jeśli się okaże że Picallo też idzie to ja.... Nie wytrzymam... Ale dlaczego w ogóle Ty się tam pchasz? Nie jesteś przecież alphą... Zgrywasz się?

<Spirits?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.