niedziela, kwietnia 21, 2013

Od Rayan'a CD. Ishtar

- Nieważne - przerwała mi - idę z Tobą. Albo zostajesz - Nie chciałem żeby ona poszła ze mną. Bo kto by pilnował porządku? Spir może by mnie zastąpił ale jakby coś się wydarzyło i on ani Ellie by nie wiedzieli co zrobić to kto by im pomógł?
- No dobra...
- Co? - zdziwiła się - nie będziesz wrzeszczał że to niebezpieczne i kto przypilnuje wszystkiego?
- Nie. Wiem że jak się uprzesz to nie da się ciebie złamać... - przytuliłem ją - To kiedy powiemy małym o tym że ty też idziesz?

<Ishtar?Ps. Sorki że musiałem wtedy nagle zwiać. Byłem umówiony>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.