niedziela, kwietnia 21, 2013

Od Spiritis'a CD. Ellie

- Nie może, na pewno. Słyszałeś żeby tata śpiewał? Ja jakoś nie. Wiesz że jesteś najlepszym bratem na świecie? - powiedziała ciągle się uśmiechając 
Po chwili powiedziałem:

- Chodźmy do domu. - gdy wracaliśmy do naszej rodzinnej nory usłyszeliśmy dochodzące z tam tąd krzyki rodziców:

- Tak... - od wróciła się gwałtownie mama i patrzyła wkurzona - Ja wyruszam na tą wojnę z naszymi wojownikami i ochotnikami. - Zanim mama coś powiedziała wszedłem do domu
- To ja idę z tobą ojcze! 
- Nie! Ty zostajesz! Pomożesz matce w obowiązkach alphy! Przygotujesz się na to stanowisko!
- Ale ja nie chce!
- Milczeć! To nie twoja decyzja! -spojrzałem na niego wkurzony i pobiegłem do pokoju, a Ellie za mną
- To nie sprawiedliwe! - dodała i weszła do nory. Usiadła koło mnie i powiedziała

<Ellie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.