niedziela, kwietnia 21, 2013

Od Ellie cd Spiritsa

- Witaj bracie. - powiedziałam podchodząc do brata który przed chwilą skończył śpiewać
- yyy....Ellie? - zapadła chwila ciszy - Nie powiesz nikomu?
- Nie - uśmiechnęłam się i usiadłam koło niego patrząc na gwiazdy.
- Kochana jest z ciebie siostra - powiedział wciąż zapatrzony w niebo
- Wiem - wyszczerzyłam zęby w uśmiechu. - nie myśl że tylko Ty śpiewasz kiedy nie ma nikogo.
Spojrzał na mnie zdziwiony
- Myślałeś że ja nie śpiewam? - powiedziałam lekko zdziwiona - my to mamy po mamie która najwyraźniej robi karierę.
- Może....
- Nie może, na pewno. Słyszałeś żeby tata śpiewał? Ja jakoś nie. Wiesz że jesteś najlepszym bratem na świecie? - powiedziałam ciągle się uśmiechając
Po chwili Spirits powiedział

<Spirits? A, i sorka że krótkie ale nie wiem jak to rozwinąć... :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.