poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Od Sou cd Thera

- Mogę nad tym pomyśleć?
- ale sam mówiłeś...
- wiem co mówiłem. Ale chce nad tym pomyśleć. - spojrzałem na Jasper'a stojącego w wejściu do nory alph i patrzącego na mnie z pogardą. Musiałem jej to powiedzieć bo on jest większy i silniejszy ode mnie. Z łatwością mógł mnie pokonać. Nawet zabić!- Ja muszę już iść - po tych słowach Jasper schował się do nory , a ja dodałem - spotkajmy się jutro na plaży. Na naszym starym miejscu.Pa
- Pa- po tych słowach ona weszła do nory alph i znikła a ja poszedłem do siebie.


< Thera? chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.