poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Od Rayan'a cd. Ellie

- Może jakiś horror? - zaproponował Spir
- O nie, nie mój drogi. Tu jest za dużo młodzieży. - wyrwałem się
- No jak ty się boisz... - zaśmiał się Spir - chodźcie do mojego pokoju! Tam pooglądamy! - Pobiegł do siebie, a reszta za nim. Tylko Ishtar,Ja,Sonia i Haru pozostaliśmy.
- Kanzas! - zwróciłem jej uwagę.
- No co?
- Taki przykład dajesz młodzieży ?! Oglądanie horrorów?!?
- No, a co? Nie mamy nic lepszego do roboty. - po chwili Ellie zobaczyła nasze miny i powiedziała.

< Ellie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.