poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Od Goldena

Jakim cudem wróciłem do watahy? Po prostu, pożegnałem rodziców i siostry i wróciłem tutaj. Bo to tutaj się urodziłem, to tutaj jest mój dom. Poza tym chciałem odwiedzić mojego kumpla - Picalla. Zapytałem o niego szamankę
- Rutino! Wróciłem - zawołałem radośnie
- Coiś takiego - zaśmiała się
- Wiesz może gdzie jest Picallo?
- No... Coś tam wiem - żartowała - u alph 
- To ja lecę!

U alph

- Dzień dobry. Zastałem Picalla?
- Tak... jest w pokoju Spiritsa i Ellie
- Kto to jest? - zapytałem zdziwiony
- Moje dzieci - mówła dalej alpha - ale kim Ty jesteś?
- GoldWind! Syn Redmana i Whitelady
- Ach.. To Ty...
- To może mi pani pokazać gdzie jest mój stary przyjaciel?
- Tak, chodź za mną

W pokoju Ellie i Spiritsa

- To tu - powiedziała wadera i wyszła
- Picallo, stary druhu, poznajesz mnie?

<Picallo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.