czwartek, kwietnia 04, 2013

Od Sayony

W nocy znowu coś mnie mękało nie mogłam spać obudziłam się przerażona
-to znowu ona-szepnełam sama do siebie
Wstałam i wyszłam na dwór była północ pobiegłam do jaskini Rutiny strasznie głupio mi było że o północy ide do szamanki ale byłam przerażona nagle przed jaskinią Rutiny po prostu padłam poczułam okropny ból w łapach jakby coś mi je łamało nagle przed oczami ujżałam ją to znowu ona! Byłam strasznie przerażona i bolało
-Rutino pomocy!-krzyknełam
Z jaskini wybiegła Rutina ale zemdlałam i nie wiedziałam co mówi co robi i co ze mną będzie

<Rutino?co ze mną dalej będzie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.