sobota, kwietnia 13, 2013

Od Toli "Afera"

Sweet waliła na ślepo łapami ale ja osłaniałam się skrzydłami więc nic mi nie mogła zrobić.
- Jak ty mogłaś!?! - krzyczała - Zabije Cię! - szybko się odsunęłam, ona upadła.Popędziłam nad wodospad, a ona za mną.
- Ja!?! Tak wiem! Pocałowałam go! Bo go kocham! I tego nie ukrywam! Po prostu darze go ogromną miłością i nie wiem czy to się zmieni! Miłość nie wybiera! Jak chcesz go uchronić przed moją miłością to po prostu mnie zabij! - Stanęłam prosto, rozłożyłam skrzydła i wpatrywałam się w nieba a później w Sweet.
- No dalej! - krzyknęłam. Spojrzałam na nią i zleciałam ze skały. - Ja go kocham...i to się nie zmieni. - wpatrywałam się w czarno-różową wilczyce. Po chwili ujrzałam także Shiru który staną między nami

<Sweet?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.