sobota, kwietnia 13, 2013

Od Sweet "Afera"

Shiru czytał mój pamiętnik. Shiru wie... Popatrzyłam smutno na moje łapy. Czyli że wie jak bardzo go kocham.. Pobiegłam ile sił w łapach. Muszę z nim porozmawiać. Tak go kocham... Cały czas kochałam... Zawsze..... Ale gdzie on jest?
Pobiegłam go szukać. I.. nie uwierzyłam własnym oczom.  Był... Tam.. Z nią.. Ona go pocałowała. Zamiast uciekać podeszłam i walnęłam Tolę w pysk. Zrobiła się cała czerwona
- Ty dzi**o! - wrzasnęłam waląc łapami na oślep - nie możesz się w końcu od nas odczepić?!?!

<Tola? xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.