czwartek, kwietnia 18, 2013

Od Kanzas CD. Golden

- Czy co mam? - zapytał  zaciekawieniem
- Nie już nic... Może położymy się już spać?
- Okej. - Golden położył się przy wejściu a ja przy ścianie. W nocy było mi strasznie zimno. Trzęsłam się cała. Po chwili poczułam z nienacka jakieś ciepło. Zorientowałam się że Golden mnie przytulił. Chyba wkurzało go szczękanie moich zębów. Chciałam mu w zrucić uwagę ale było mi tak ciepło. Jestem mu wdzięczna za to że nie pozwolił żebym zmarzła.

<twoja wersja wydarzeń?lub dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.