sobota, kwietnia 20, 2013

Nieobecność admina! ; Może jednak...

20.04.2014r.      14:40

W najbliższym czasie nie będę mogła zamieszczać waszych opowiadań... Mam szlaban :(

21.04.2014r.      07:45

Specjalnie dla was to dopisuję - pomimo wszystko czasami udaje mi się wejść, jak teraz. Cóż, trzeba walczyć o swoje! Jeżeli chcecie to możecie od czasu do czasu napisać jakieś opo... Może akurat będę? Jeśli masz mnie w znaj na hwr to popatrz kiedy ostatnio weszłam. Jest możliwość że codziennie wieczorem wejdę. Nie pytajcie jak - po prostu mi się udaje. :D

Ishtar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.