piątek, kwietnia 12, 2013

Od Blacksweet cd. Shiru

- Shiru? - zapytałam budząc się rano
- Tak skarbie?
- Dobrze że jesteś - powiedziałam i przytuliłam Shiru. Tak długo marzyłam o tej chwili... On mnie ignorował, najpierw dla Karis, później dla Toli.. I ciągle nie wierzę że w końcu jest mój, a ja jego.... nie wiem, nie rozumiem... Jak.... jak to się stało? Ważne że jest... Za to złamał serce Toli... ale... na pewno znajdzie sobie kogoś, ona jest za ładna... Za ładna żeby była sama.

[Po kilku chwilach ciszy]

- Ja zaraz wrócę... Muszę zapisać to w pamiętniku...
- A, więc to był pamiętnik.... - powiedział zamyślony
- O co chodzi? - zapytałam zdezorientowana

<Shiru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.