piątek, stycznia 11, 2013

Od Rayan'a CD Ishtar


- Bo...Zobacz jaki piękny zachód słońca - zmieniłem temat
- Tak...
- A widziałaś dziś Vitani?!Była niesamowita!
- Rayan - powiedziała stanowczo ale nie tak jakby była rozłoszczona...
- A szkoda że na początku nie widziałam Haru
- Rayan! - powtórzyła z naciskiem
- Albo szkoda ze nie wiedziałaś Tivani jak mnie przepraszała - zmieniałem ciągle temat
- Rayan!! - w końcu wykrzyknęła...
- Tak...? - powiedziałem cicho i lekko przestraszony...
- Nie zmieniaj tematu. W końcu powiesz z jakiej to okazji mi go dałeś? - wskazała na wisiorek na swojej szyi
- Bo...Nie wiem jak to opisać...
- Wyduś to z siebie...
- Bo...Dla mnie jesteś kimś więcej niż przyjaciółką! - mówiąc to szybko uciekłem od niej z wiedzą, że przez te słowa mogłem zniszczyć naszą przyjaźń na zawsze!Wiec uciekłem od niej żeby mnie nie dogoniła....


<chcesz coś dodać?Może swoją wersje wydarzeń?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.