poniedziałek, stycznia 14, 2013

Od Ishtar cd. Rayana




 - Ishtar? Czy chcesz być moją dziewczyną?
 - Tak. Oczywiście że tak. Bo kto by mnie ocalił jakbym następnym razem miała pecha? - uśmiechnęłam się i pocałowałam go "Kocham Cię Rayan... i marzyłam o tym." pomyślałam a on tylko uśmiechał. Ktoś patrzący z boku ujrzałby tylko zwykłą parę, ale on był dla mnie kimś więcej. Bratnią duszą. Na dobre i na złe. W końcu powiedziałam:
 - Zabierz mnie stąd. Mogę nocować u Ciebie? Trochę się boję - wyznałam - Nie chcę być sama. - przytuliłam się. Nie wiedziałam czy pytać, ale... - Czemu wybrałeś ten moment? I czemu nie chciałeś mnie widzieć przez ostatnie 2 dni? Z resztą opowiesz mi o tym w norze. Tylko chciałabym dzisiaj spać u Ciebie, ja naprawdę, teraz to się po prostu boję. - przytuliłam się jeszcze mocniej, czekając nerwowo na odpowiedź

 <Mogę dzisiaj spać u Ciebie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.