czwartek, stycznia 17, 2013

Od Ishtar cd. Haru/Rayan



 - Dzięki Haru. Za wszystko. Wiedzę że Hatsuko Cię woła. Idź z nią, widzę że chcesz. - uśmiechałam się - Ja też muszę iść. Pa.
 - Do zobaczenia- odpowiedział i podbiegł do wadery, a ja sama szybko poszłam do Rayana.
 - Żebyś sobie nie pomyślał, ja go tylko przeprosiłam za wszystko. A teraz... Może wrócimy do siebie, co? Jestem zmęczona, ale i tak muszę Cię o coś zapytać.
 - w norze -
 - Rayan, dlaczego mnie poprosiłeś o partnerstwo w tamtej chwili kiedy.. Wiesz... I dlaczego wcześniej mnie przez 2 dni ignorowałeś? Wtedy, kiedy kazałeś mi odejść.

<Czemu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.