wtorek, stycznia 22, 2013

Od Thera "Którego wybrać? 2/4"

[...] - Ja... - odezwałam się po chwili cicho - Ja...ja nie mogę...teraz o tym myśleć!- powiedziałam ze smutkiem w głosie..on usiadł koło mnie i spojrzał w moje zielone zapłakane oczy...
-Thera... - wyjąkał - Thera..nie płacz...proszę - i przytulił mnie a ja wtuliłam się w jego miękką sierść...
- ah... - westhnęłam cicho...po chwili usłyszeliśmy głos
- aha! To tak! - wydarł się Black...
- Nie Black! To nie tak jak myślisz! - wykrzyknęłam - Na prawdę!  - ale on nie chciał mnie słuchać...Był tak zdenerwowany że mógł by się gryść z Sou więc go nie zatrzymywalam.
- Odprowadzę Cię do domu - zaoferował Sou
- Nie ! - krzyknęłam. - Sama sobie poradzę!
- Dobrze. Pa... - powiedział ze smutkiem
- Cześć!  - odwróciłam się tyłem do niego i odeszłam...Ale czy dobrze zrobiłam naskakując na niego? Ah...Sama nie wiem...Ale to zaszło za daleko...muszę znaleść Black'a i mu to wszystko wytłumaczyć... - i pobiegłam w poszukiwaniu Black'a [...]

<Ciąg dalszy nastąpi>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.