czwartek, stycznia 17, 2013

Od Rayan'a CD Ishtar

Trochę mnie zamurowało...Takie pytania...ale kiedyś musiało się to zdarzyć...
- Wiesz kochanie.... - chamowałem się z odpowiedzią - Poprosiłem Cię o partnerswo dlatego że Cię kocham i nie mógłbym bez Ciebie żyć...i gdyby ci się coś stało ... - -już nie dokończyłem - a jak chodzi o to unikanie to przepraszam.musiałem się namyśleć. co do wszystkiego...naprawdę..ale to unikanie było błędem... mogłem od razu się zapytać czy chcesz ze mną być?
- ...
- kochanie? tyle chciałaś usłyszeć?

<Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.