sobota, stycznia 19, 2013

Od Haru CD Maryline

Zapytała czy pójdziemy się popluskać w wodzie
- ja...yy...ee....nie lubię się pluskać... - powiedziałem nie szczerze...po prostu mi się nie chciało i tyle -_-
- dobrze...
- ale jak chcesz iść koło wodospadu to ok...ty się popluskasz a ja się napije 
- Okej!-uśmiechneła się do mnie i poszliśmy...
*****************
weszła do wody....
- Na pewno nie chcesz?
- Nie... - zacząłem pić...po chwili usłyszałem....mały plusk...wszystko ucichło... - Maryline....Maryline!Gdzi jesteś?!Maryline!...!  - Po chwili coś mnie złapało i zaciągnęło do wody - hhyyaaaa!... - wziąłem głęboki oddech wynurzając się z wody! 
- Bu!hahaha!- zaczęła się śmiać
- Maryline!Nie rób tak nigdy więcej!
- hahaha!Żebys teraz widział jaką masz minę!hahaha! - i śmiała się w niebo głosy.
- Sama tego chciałaś - i zaczęliśmy się bawić jak małe dzieci!Pluskać i wygłupiać!Dzień mijał nam bardzo fajnie!
- Nigdy się tak dobrze nie bawiłem!haha!

<Maryline>Chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.