środa, stycznia 16, 2013

Od Haru CD Hatsuko

Poszedłem na imprezę do Criss'a z Ishtar.Myślałem że naprawdę jej sie podobam ale dowiedziałem się  że przyszła ze mna żeby zrobić Rayan'owi na złość! Zasmuciło mnie to...Gdy widziałem jak się fajnie bawią...Wiec poszedłem do baru pzry nim ujrzałęm Hatsuko
- Witaj...
- o witaj Haru,,
- jak tam imoreza?Przyszłaś z kimś?
- nie... a raczej z Criss'em...

- z Criss'em? Przecież to gospodarz tej imprezy 
- a tak sie spotkaliśmy
- była wolna piosenka a ja obserwowałem jak Criss tańczy z Narnią wiec postanowiłem zatańczyć z Hatsuko
- Hatsuko?
- Tak?
- Zatańczysz?

<Hatsuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.