czwartek, stycznia 31, 2013

Od Eilen cd. Thery

Wyskoczyłam rano z nory i pędem popędziłam do Thery.Byłyśmy umówione koło jej nory
-Thera! Thera! - wyszeptałam głośno - No już jestem .
- Sou czeka na nas już
- Cicho! Bo Black usłyszy!
-Wiem,wiem,sorki 

-To ma być niespodzianka
-Jaka niespodzianka? - wyszła z nory Ishtar
-Urodzinowa - wyszeptałam...
- Black ma urodziny za pięć dni i już wszystko szykujemy żeby nie robić tego na ostatnią chwile - Ishtar uśmiechnęła się i weszła do nory
- Chodźmy -powiedziała Thera


<Thera ? O czym rozmawiałyśmy? Po drodze>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.