środa, stycznia 16, 2013

Od Rayan'a CD Ishtar

Od razu spojrzałem się na Haru z gniewem a on skulił uszy
- i co masz wytłumaczenie!? - zabrałem waderę na dwór
- Po prostu byłem pod jej czarem!Nie wiedziałem co mówię i robię!Nie obwiniaj mnie! - wykrzyczałem

- Taaa...jasne! 
- No tak!Kocham Cię! i nie mógłbym Cię zdradzić!Może pod w pływem czarów ale ja na to wpływu nie mam!Na prawde! Kochanie! - ona wysłuchała mnie i weszła do nory Criss'a - Nie! Stój! - i poleciałem za nią...staliśmy koło baru... - Kochanie...Kocham Cię!Na prawdę!
- ahhhh.... - westchnęła obojętnie 
- Ishtar! Proszę....A co miałaś na myśli mówiąc"Znęcać się nad twoją partnerką?"

<Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.