czwartek, stycznia 17, 2013

Nowa Betha "Kłótnia"



Przyszłam na ceremonię koronacji nowej bethy. Rayan przemawiał - Drogie wilki! Zebraliśmy się tu, żeby ukoronować nowego albo nową Bethę! Wygłaszanie tej mowy to moja rodzinna tradycja! Ale..do diabła z tradycją!  haha - wszyscy wybuchnęli śmiechem - Chciałbym wam przedstawić nową Bethę! - wszyscy czekali niecierpliwie - jej ufam najbardziej! To on albo ona będzie mnie zastępować w niektórych sprawach! Przywitajmy gromkimi brawami Hatsuko! - i wszystkie wiki zaczeły klaskać i gwizdać! - Hatsuko. Zapraszam Cię do mnie. Chcesz coś powiedzieć? 

*******************************

Bardzo się cieszę, że zostanę nową bethą. Obiecuję, iż będę zastępować nasze Alphy w niektórych sytuacjach. Mam nadzieję,  że nikt nie ma nic przeciwko temu, abym była zastępcom Rayana i Ishtar. Cieszę się, że oni mają do mnie takie zaufanie, że powierzają mi obowiązki bethy. Ma ktoś coś przeciwko? 
- Ja! – Wtrącił się Haru.
- A czemu?! – zapytałam. 
- A czemu ona ma być bethą, a nie ja?! Jestem dłużej w watasze! . Co Rayan? Wytłumacz się. 
- Może ma do mnie większe zaufanie. – Wtrąciłam się w „przemowę” wilka. 

<Rayan, Haru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.