poniedziałek, stycznia 21, 2013

Od Rayan'a CD Toiko

Szedłem sobie przez las gdy spostrzegłem się że niedaleko mnie idzie jakaś wadera.
- Witaj! - podbiegłem i przywitałem się
- O hej - odpowiedziała zamyślona
- o czym tak myślisz Toiko?
- O wszystkim heh - uśmiechnęła się do mnie...
- Dziś widziałem Sou przy wodospadzie 
- Tak?
- No...
- A co tam porabiał?
- Chyba się nad czymś zastanawiał...Jeszcze tam za pewnie siedzi...Młody ma pod górę...rodzice go zostawili to sam ciągle siedzi...
- aaa....
- idziesz ze mną do niego? może go pocieszysz?

<Toiko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.