poniedziałek, stycznia 21, 2013

Od Blue CD Hatsuko

Szedłem sobie dróżką w stronę wodospadu...gdy tam doszedłem zaczepił mnie jakiś wilk!
- Hej. To ty jesteś tym nowym Blue? - zapytała od razu 
- Tak to ja, a ty jak masz na imię? - odpowiedziałem z uśmiechem
- Hatsuko.
- A to ty.. – powiedziałem cicho
- No... Jak widać... - odpowiedziała z uśmiechem
- Możesz mnie oprowadzić  po watasze? Jestem nowy więc.. Sama wiesz.. - zapytałem i czekałem na odpowiedz
- No jasne... Czemu nie... - spojrzałem w jej oczy..był piękne!
- No to chodźmy... - powiedziałem i wyruszyliśmy


<Hatsuko chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.