czwartek, stycznia 17, 2013

Quest #2 Hatsuko


Dowiedziałam się o gnieździe gryfa. Niepokoiło mnie to, ale pomyślałam że jak mam władzę nad wodą, to mogę jej „kazać” przynieść mi taki kwiat. Cieszyłam się, iż mogę pomóc. Zrobiłam tak jak myślałam. Ale była jedna mała przeszkoda. Tam gdzie rosły te kwiaty, było strasznie dużo glonów i niebezpiecznych ryb. Musiałam wskazać ten kwiat wodzie, żeby go wywaliła na brzeg. Zapakowałam go w liście, żeby się nie poparzyć i oderwałam samą cebulkę z niewielką częścią łodygi w razie czego. Rutina zdziwiła się, że tak szybko uporałam się z tym składnikiem, ale ucieszyła się. Czyli pierwszy składnik już jest !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.