poniedziałek, stycznia 21, 2013

Od Sou CD Toiko

siedziałem sobie na skale gdy podbiegła do mnie jakaś wadera i przedstawiła się...
- Witaj! Jestem Toiko a ty Sou jak mniemam?
- Tak...z kąd wiesz?
- Słyszałam o Tobie od Rayan'a
- a no tak..szłaś tu z Alphą...
- No jak widziałeś..
- Masz kogoś na oku?
- yy.. - chyba nie wiedziała co odpowiedzieć ale po małym zastanowieniu odpowiedziała;
- Nie... - czułem że chyba trochę kręci ale co mnie to obchodziło po prostu nie wiedziałem co powiedzieć
- A ty masz kogoś na oku?
- Ja?Nie ma wader w moim wieku tu...
- A Thera?
- Ona jest jeszcze na prawdę dzieckiem jeszcze tylko urosła..
- i zmądrzała...ma Rok i 4 miesiące
- to tak jak ja...- wyszeptałem..
- co mówiłeś?
- yyy..nic...Ja muszę już lecieć...siema - pożegnałem się z waderą i poszłem żby spotkać się z Therą
- Cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.