niedziela, stycznia 20, 2013

Od Hatsuko CD Blue


Doszły mnie słuchy o nowym wilku Blue. Pomyślałam, że mogę go oprowadzić po naszej watasze. Zagadałam go przy wodospadzie i przedstawiłam się.
- Hej. To ty jesteś tym nowym Blue?
- Tak to ja, a ty jak masz na imię?
- Hatsuko.
- A to ty.. – powiedział  tak jakby się zakochał
- No.. Jak widać..
- Możesz mnie oprowadzić  po watasze? Jestem nowy więc.. Sama wiesz..
- No jasne.. Czemu nie..  (W głębi duszy czułam że się chyba zakochałam)
- No to chodźmy..

<Blue/twoja wersja wydarzeń?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.