sobota, stycznia 19, 2013

Od Maryline cd. Haru


 - Dzień bez żartów to dzień stracony - zawołałam - Pokazać Ci coś fajnego? - zapytałam
 - No pewnie!
 - Słyszałeś kiedyś o telekinezie?
 - Nie.. Co to jest?
 - Jedna z moich mocy. Telekineza to zdolność przesuwania przedmiotów siłą umysłu.
 Siłą woli uniosłam w powietrze kulkę z wody... 
 - Fajne, nie? Dopiero kilka tygodni tmu odkryłam tą moc... Nie jest to takie łatwe.... Używanie jej. Ale ją lubię. Wiesz co? Ja to bym się teraz wybrała na lody. Słońce tak parzy.... A Ty? Pójdziesz ze mną?

 <Haru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.