piątek, stycznia 18, 2013

Od Rutino CD Thera


- Rutino! Rutino!
- o Thera!Witaj...
- mam rodziców!wiem że masz.
- Ale innych rodziców!Rayan i Ishtar mnie adoptowali!
- Co?
- No! Cieszysz się?
- Tak - powiedziała z uśmiechem ale w myślać kazała mi wyjść przed jaskinie
- Zaraz wracamy - powiedziała Rutinaa
- Co ty robisz!?!Przecież to wnuczka Alphy Wilków Cienia(naprawde nie istneije)! - wyszeptała z oburzeniem
- Wiem! - ale ona o tym nie wie i oni też nie wiedzą że ona żyje!
- No tak...Dobrze
- Thera! - zawołała Rutino
- Tak?
- To dla Ciebie 
- o Dziękuje! Co to jest?
- Chciałaś dorosnąć?Prawda?
- Tak...ale teraz musze z tym poczekać...
- Dobrze....to eliksir dorastania
- Dziękuje!a kiedy mam go użyć?
- kiedy będzie odpowiedni moment?
- Sama to poczujesz... - uśmiechnęłam się do niej...Rayan wziął dziewczyny i poszli do domu

<użyj go w odpowiednim momencie>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.