niedziela, stycznia 20, 2013

Od Rayan'a "Nowi sąsiedzi"(do watahy magicznej doliny wilków!)


-Witaj Istar! - przywitałem się z moją partnerką...
- Witaj Rayan. Jak tam polowania na ziemi niczyjej?
- a lepiej nie mówić...
- Co się stało?
- Wilk z innej watahy przepłoszył bizona.Nie pogryźliśmy się ale zawzieliśmy rozejm - wytłumaczyłem jej wszystko...
- aha...to znaczy że mamy nowych sojuszników?
- tak...
- to dobrze w czasie wojny będą nam pomagać...jest nas mało...ale my musimy im wtedy też pomóc?tak?
- No...mam nadzieje że do tego nie dojdzie...
- Ja też...stracimy dużo wilków...bo większość to wadery..
- tak..ale nie rozmawiajmy już o tym...a może ci ją przedstawie?
- pewnie...
- no to chodź!Pewnie jeszcze jest na ziemi niczyjej! - poszliśmy i nie myliłem się!Jest! - To nie jest zwyczajna wilk...
- co masz na myśli mówiąc nie zwyczajny?
-  chodzi mi o to żebyście się nie pogryzły słowami i tak w realu bo to jest siostra Alphy Magicznej doliny Wilków...Betha.
- no i?
- Chce żyć z nimi w pokoju...
- dobrze..precież jej jeszcze nie znam! zapewnie będzie miła - doszliśmy do wadery(samicy)
- Witaj Odalis... 
- O Rayan witaj!miło Cię znowu widzieć...
- Chciałbym przedstawić Ci moją partnerkę Ishtar...też jest Alphą...
- o jak miło...
- a mam proźbę...
- tak?
- mogłabyś przedstawić nam tzn Ishtar twoja siostre? Alphę?


<Odalis?Przedstawisz?>
Do watahy Magicznej doliny wilków!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.