poniedziałek, stycznia 21, 2013

Od Sou CD Thera

Gdy usłyszałem o balu od razu pobiegłem do Thery!Znalazłem ją koło wodopoju.Nie była sama.Był przy niej Black
- o Sou! Chodź do nas! - zawołała! Widać było że Black nie był zadowolony z propozycji którą zaproponowała mi Thera
- Witajcie. Thera?
- Tak?
- Chciałbym z Tobą porozmawiać - i usiadłem przy niej tak że oddzielałem ją od Black'a
- O co chodzi? - uśmiechnęła się do mnie?
- Wiesz że za 2 - 3 dni, w środę 23 stycznia jest bal?
- Tak wiem.. - po chwili wyskoczył Black!-_-
- Chciałabyś?!? - szybko zakryłem swoją łapą jego pysk
- Thera? Chciałabyś ze mną na niego pójść?
- yyy?

< Co chciałeś powiedzieć Black?Thera odpowiesz mi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.