czwartek, stycznia 17, 2013

Od Ishtar "Przepraszam"




 Po potańcówce powiedziałam Rayanowi, że muszę coś załatwić, kogoś przeprosić. Pobiegłam do Haru.
 - Hej Haru... Przepraszam że to tak wyszło, ale myślałam że on przyjdzie z Tivani... Nie gniewaj się, ja tylko nie chciałam przyjść sama... Naprawdę Cię lubię, ale jako przyjaciela. Jejku, zaraz muszę iść. Ale jeszcze takie małe pytanko...  Wybaczysz mi? Chciałbyś zacząć naszą znajomość na nowo? Bez tych wszystkich komplikacji?  Bo teraz nie mam przyjaciela... Mam partnera, i ktoś musi zająć miejsce przyjaciela. Chciałbyś być tym kimś, kto jest drugą najważniejszą osobą, zaraz po partnerze? Kimś, kto jest zawsze gotów pomóc? Czy postanowiłeś być na mnie obrażony za to że sobie pogrywałam twoimi uczuciami? Przepraszam, nie chciałam - Ostatnie 2 zdania powiedziałam ze smutkiem, patrząc w ziemię. Po chwili namysłu Haru powiedział:

 <Chcesz to zacząć jeszcze raz? Haru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.